מדיניות פרטיות

  • Home
  • מדיניות פרטיות

תנאי תחרות

השימוש שלך באתר helem.com ("האתר") ובשירותים שלנו, כולל הזמנות טלפוניות, כל הרכישות והפניות, מאת Helem נשלט על ידי המדיניות, התנאים והתנאים המפורטים להלן. אנא קרא בעיון את המידע הבא. על ידי שימוש באתר זה או הגשת הזמנה למוצרים או שירותים, אתה מצביע על הסכמתך להסכמה להיות כפופה לתנאים ולהגבלות המפורטים להלן באופן אישי או כסוכן עבור כל גורם עסקי שאתה מייצג. המונח "לקוח" אומר שאתה או הגורם העסקי שאתה מזמין עבורו מוצרים או שירותים. אם אינך מסכים לתנאים ולהגבלות אלה, אנא אל תשתמש באתר זה ואסור לשלוח הזמנות למוצרים או שירותים. התנאים וההגבלות המפורסמים באתר זה, לרבות מדיניות האחריות, הינם מידע ציבורי ועליו לעמוד על ידי כל מי שעוסק בעסק עם Helem אלא אם כן יש חוזה כתוב שנחתם על ידי קצין חברת Helem.

תנאים כלליים

  • הלקוח מסכים כי Helem's אינו אחראי לתמונות מוצר שאינן מתאימות או לטעויות במידע על המוצר. Helem שומרת לעצמה את הזכות לשנות מוצרים ומפרטים וייתכן כי אלה המופיעים באתר אינם עדכניים. הלקוח מסכים לאמת את המפרט של כל מוצר בהזמנה. Helem אחראי רק למוצרים המופיעים בחשבונית.
  • נציגי המכירות שלנו אינם מורשים לבצע כל מצג או הבטחה הקשורים למוצר ושירותים כלשהם החורג מהתנאים וההגבלות והאחריות. כל הוראות נוספות לרכישה שלך חייבות להיעשות בכתב בחתימת קצין מטעם Helem.
  • הלקוח מסכים כי כל פריט ברכישה מרובת פריטים מ- Helem יטופל באופן עצמאי אלא אם כן צוין אחרת בסעיף התזכיר בהזמנתם. כלומר, פגם, החלפה וביטול של פריט אחד אינו מהווה את הריקול של הרכישה כולה. כל פריט ייחשב באופן עצמאי למטרות אחריות או החזר כספי אלא אם הלקוח ציין אחרת בתזכיר החשבונית.
  • הלקוח מסכים כי עלויות משלוח והוצאות לא יוחזרו לאחר שנשלח.
  • באחריות הלקוח לבדוק את אישור הדוא"ל שלו ולוודא שכל המשלוח, החיוב והפריט שנרכש נכונים. אם אינך מקבל אישור בדוא"ל, התקשר אלינו כדי לבדוק אם ההזמנה עברה. אל תשלם מספר הזמנות או שבסופו של דבר תשלמו דמי נעילה ושילוח מלאים.
  • ביטול ההזמנה יתקבל בטלפון עם נציג מכירות או דרך האינטרנט (רק לפני ביצוע ההזמנה). לא ניתן לעשות זאת באמצעות דואר אלקטרוני או על ידי השארת הודעות קוליות. אתה יכול לאשר את ביטול ההזמנה על ידי בדיקת מצב ההזמנה באופן מקוון. ביטול בהזמנות שכבר מחויב כרוך בתשלום דמי ביטול של עיבוד כרטיס אשראי בשיעור 4.9%. אם כבר הוקמה הזמנה במתקן שלנו (נכנס לשלב 4) אך לא נשלחה, תהיה תשלום נוסף של 15% ניתוק מחדש שיכול לכסות את ההוצאות בגין פירוק המערכת והחלפת חומרה מחדש.
  • דמי החומר לקופסאות, הובלה וכו 'כלולים בדמי המשלוח. הלקוח לא יהיה אחראי לדמי משלוח נוספים בגין רכישות שבוחרות Helem למשלוח בחבילות מרובות אלא אם כן הוא מבקש ויסכים ושדרוג משלוח ודמי שדרוג. Helem כולל ביטוח משלוח בכל משלוח FedEx ו- UPS.
  • הלקוח מסכים כי Helem לא יהיה אחראי בגין עיכוב משלוח למשלוח.
  • לא ניתן להחזיר או לזקוף דמי ריבית מימון ששילמו לקוח על ידי Helem מכל סיבה שהיא.

A. אבטחת הזמנת אתרים

עדיפות לנו ההגנה על המידע שלך. אנו משתמשים בטכנולוגיית SSL (Secure Sockets Layer) של 128 סיביות כדי להגן על האבטחה של פרטי ההזמנה המקוונת שלך. כאשר אתה עומד להזין את פרטי כרטיס האשראי שלך, חפש בפינה השמאלית התחתונה של חלון הדפדפן אחר סמל של מנעול זהב. כמו כן אתה יכול להסתכל בסרגל הכתובות שלך ולראות אם זה מתחיל ב- "https: //". גרסאות מסוימות של דפדפנים וחומות חומת אש אינן מאפשרות חיבור דרך שרתים מאובטחים. במקרה זה, לא תוכל להתחבר לשרת ולכן לא תוכל לבצע הזמנה דרך חיבור לא בטוח. אם אינך יכול לגשת לשרת המאובטח מכל סיבה שהיא, אנא פנה אלינו בכדי לבצע הזמנה, 1-866-81-STORM.

B. מסחר

כל הסימנים המסחריים והסימנים המסחריים הרשומים המוצגים באתר הם סימני המסחר של בעליהם בהתאמה, ואינם נועדו לרמוז שום אישור או זיקה בין Helem לחברות אלה.

ג. רכישת רכישות

אם ברצונך לרכוש מוצרים המוצעים באתר, תתבקש לספק מידע מסוים, כולל אך לא מוגבל לכרטיס אשראי או מידע אחר בנושא תשלום. אתה מסכים שכל המידע שתמסור ל- Helem יהיה מלא ומדוייק. אתה מסכים לשלם את כל החיובים שנגרמו על ידי משתמשים מורשים בחשבונך וכרטיסי האשראי או מנגנון תשלום אחר במחירים שתוקפו כאשר חיובים כאלה מתרחשים. אתה תהיה אחראי גם לתשלום מיסים רלוונטיים, ודמי משלוח וטיפול הקשורים לרכישות שלך.

היכן אנו שולחים

אנו נשלחים לכל כתובת פיזית שהשליח / שליח יכול לשלוח אליהם באופן מקומי או בינלאומי. אנו עשויים להכיל ("לקוח") הזקוקים להעברת פריט לכתובת APO / FPO או לתא, בהתאם לנסיבות. בגלל מספר הכתובות השגויות של הלקוחות, אנו מחייבים כעת את ערך הנקוב שהשולח / שליח גובה מאיתנו כדי לתאם מחדש את החבילה שלך אם לא הזנת את הכתובת כראוי. חיוב זה נע בין 5- $ 25 $ ואתה מסכים אם הכתובת שלך שגויה, Helem's מורשה לחייב את כרטיס האשראי שלך בגין עמלות אלה.

ה. כאשר אנו שולחים

הזמנות שמתקבלות לפני השעה 15:00 בצהריים מעובדות בדרך כלל באותו יום לבניית מוצרים. מוצרים נשלחים רק לאחר בנייה אשר יכולים לארוך עד 15 יום על בסיס סטנדרטי. ההזמנה שלך עשויה להתעכב אם הספינה שלך לכתובת אינה תואמת את מה שיש למנפיק כרטיסי האשראי שלך בתיק. חלק מההזמנות המועברות ממחסני ההגשמה עשויות לדרוש זמן רב יותר לפני הפריט למשלוח. אנו עשויים גם לשלוח את ההזמנות עם פריטים מרובים ממחסנים שונים כך שניתן לקבל את הפריטים בימים שונים. בשל הנסיבות הרבות כגון אי יכולת לחייב את הכרטיס שלך או לאמת את הכתובת שלך, איננו יכולים להבטיח כאשר ההזמנה שלך נשלחת. כמו כן, אם בחרתם בשירות אווירי למחרת, זה לא בהכרח אומר שתקבלו אותו למחרת מתאריך ההזמנה, זה אומר שתקבלו אותו למחרת מהמועד בו אנו שולחים את ההזמנה. Helem שומרת לעצמה את הזכות בכל עת לאחר קבלת ההזמנה שלך לדחות את ההזמנה מכל סיבה שהיא.

עיכובים למשלוח

לאחר שנשלח הזמנה, זה על ידי שליח השליח למסור את המוצרים; לא נוכל לעצור את המשלוח ברגע שהוא יישלח. אם השולח / שליח מאבד את החבילה, שליח השולח יניח טריילר על החבילה. לסוחבים לוקחים כשלושה ימים לחבילות אוויר ו -7 ימי עסקים לחבילות קרקעיות. לא נוכל לשלוח חבילות החלפה עד שהבלדר למשלוח יאשר כי החבילה אבדה / לא תועבר ליעדה והם ישיבו לנו. ללא אישור מהבלדר למשלוח, לא נדע בוודאות אם תקבלו שתי משלוחים אם נשלח משלוח נוסף. עיכוב נוסף הוא אם אין מי שיחתום על החבילה, כל חבילה שאנו שולחים בדרך כלל דורשת חתימה, אם החבילה מוחזרת אלינו מכיוון שאיש לא היה זמין לחתום עליה או שהכתובת הוזנה בצורה לא נכונה בזמן הכניסה ההזמנה, תחויב שוב לשלוח אותה בפעם השנייה.

.ז שגיאות במחיר וטיפוסוגרפי

בשל הקצב המהיר של ענף המחשבים, כל המחירים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת. אנו עושים כל מאמץ לרשום את המידע המדויק ביותר עד לרגע. למרות המאמצים שלנו, חלק מהפריטים באתר שלנו עשויים להיות מתומחרים בפספוסים. אם מוצר רשום במחיר לא נכון בגלל שגיאה טיפוגרפית, צילומית או טכנית או שגיאה בתמחור מצד הספקים שלנו, Helem's שומרת לעצמה את הזכות לסרב או לבטל כל הזמנה שהוצעה למוצר המופיע במחיר השגוי. אם כרטיס האשראי שלך כבר חויב בגין המחיר הלא נכון, אנו נחזיר לך מייד את הכרטיס ונבטל את ההזמנה שלך. תוכל גם לרכוש אותו מחדש במחיר הנכון אם תרצה בכך. בשל התנודתיות בתמחור עבור מוצרי מחשב, איננו תואמים לתמחור של מתחרים ואנחנו לא נציע הגנה על מחירים מעבר ל 24 שעות הרכישה. דוגמה: אם אינטל מורידה את מחיר המעבד 5 ימים לאחר הרכישה שלך, זה מעבר לשליטתנו והעלות שלנו עבור אותו מעבד כשנשלחנו היא גם גבוהה בהרבה ממחיר המכירה הנוכחי שלנו. לא נוכל להחזיר את ההפרש מכיוון שנאלצנו לרכוש את המעבד בעלות גבוהה בהרבה כדי לשלוח אותו אליך בעת ביצוע ההזמנה.

מדיניות קבלת הוראות

אישור ההזמנה האלקטרוני או הטלפון שלך אינו מסמל את הסכמתנו להזמנתך. Helem שומרת לעצמה את הזכות בכל עת לאחר קבלת ההזמנה לקבל או לדחות את ההזמנה מכל סיבה שהיא.

.1 ויתור והגבלת האחריות ביחס למוצרים שנמכרו

אתה מסכים כי האחריות הבלעדית והבלעדית למקסימום של Helem. עלייה מכל מוצר שנמכר על ידי אופטי789mist יהיה מחיר המוצר שהוזמן. בשום מקרה לא יחולו האחריות על אופטי789mist, המנהלים, המשרדים, המחזיקים בשכירים, העובדים והמייצגים בגין נזקים מיוחדים, עקיפים, תוצאתיים או חיוניים הקשורים למוצר שנמכר.

1. הצהרת אחריות והגבלת חבות לגבי אתר helem.com. האתר helem.com האתר והחומרים בו ניתנים "כמות שהוא". של Helem. אינה מציגה הצהרות או התחייבויות, בין אם מפורשות או משתמעות, מכל סוג שהוא ביחס לאתר helem.com, הפעולה שלהם, תוכן, מידע או חומרים באתר. ההצהרה המפורשת של Helem מבטאת את כל האחריות, המפורשת או המשתמעת, מכל סוג שהוא ביחס לאתר או לשימושם, ובכלל זה לא מוגבלת לאחריות משתמעת כלשהי של סחירות ונאותות למטרה מסוימת. אתה מסכים לכך ש- Helem, המנהלים, המשרדים, המועסקים או הנציגים האחרים שלהם לא יהיו אחראים לנזקים הנובעים מהפעולה, התוכן או השימוש באתר של Helem. אתה מסכים לכך שמגבלת האחריות הזו הינה תמציתית וחלה על כל נזקים מכל סוג שהוא, לרבות ללא נזק מוגבל, עקיף, פיצוי, ספציפי, מקרי, מזומנים והשלכות.

העברת ג'יט

האופציה של Helem שומרת על כותרת על חלקים ומערכות שלמות שנרכשו עד שהרוכש האמור ישלם עבור פריטים במלואם בזמן שהכותרת עוברת לרוכש.

ק. החוק הממשלתי

אתה מסכים כי כל פעולה משפטית שתובא כנגד Helem תחול על פי חוקי מדינת קליפורניה ללא התחשבות בעקרונות ניגוד החוק שלה. אתה מסכים כי תחום השיפוט והמקומות הבלעדיים לבוררות כלשהם הנובעים משימוש שלך או בהזמנות שנרכשו בוצעו באתרי Helem או מאת Helem יהיו במחוז אלמדה, קליפורניה. כל הפעולות בין הצדדים הקשורות לרכישות ומכירות של Helem ייפתרו על ידי בוררות AAA מחייבת במחוז אלמדה בקליפורניה.

החזרות

החזר כספי מונפק רק עבור סכום המכירה לפי שווי שוק נוכחי מוכר (ראה סעיף "O") של הרכיבים (ים) במחשב ואינו כולל דמי הובלה.

בנוסף, חלה על מערכת מחשבים עמלת הפעלה מחדש של 15%, אלא אם כן התקיימו כל שלושת הפריטים שלהלן:

  1. הרכישה שלך מוחזרת בחזרה ל- Helem תוך 30 יום מיום המסירה המקורית.
  2. ישנם רכיבי חומרה פגומים במחשב כמו מקל זיכרון הגורם לבעיות ביציבות / ביצועים.
  3. חברת Helem או חברת מחשבים צד ג 'שחוזה על ידי Helem's אימתה כי בעיות היציבות / ביצועים הן כתוצאה ישירה של החומרה שנמצאת במחשב ולא של התוכנה כמו מערכת ההפעלה, מנהלי התקנים או תוכנה.

Helem's לא יכול להציע החזר מלא עבור מחיר הרכישה של המוצר / ים אלא אם כן היו בעיות כגון רכיבי חומרה פגומים בתוך המחשב כמו מקל זיכרון הגורם לבעיות ביציבות / ביצועים. הסחורה המוחזרת חייבת לכלול את האריזה המקורית, המדריכים וכל האביזרים שלה. כל המכירות על פריטי תוכנה הינן סופיות. אביזרים שנפתחו כמו המסך והרמקולים לא יוחזרו. Helem's לא יחזיר את עלויות המשלוח ולא ישלם דמי משלוח עבור החזרת חבילות. קבלת מכירות מקוריות הנדרשת לכל ההחזרות. ערבות הכספים לתחילת 30 יום בלבד מכובדת אם מערכת המחשוב מוחזרת לתוכנה של Helem תוך 30 יום מתאריך המסירה המקורי והמחשב חייב להחזיק מגן פגום. הלקוח אחראי לכל דמי המשלוח עבור החזרות. ערך ההחזר הכספי יהיה מחיר הרכישה המלא של מחשב מחשב Helem חדש בערך השוק הנוכחי. לפני ביצוע החזרה כלשהי, גבה את כל התוכנות והנתונים והסר כל מידע אישי, מידע סודי או תוכן פרטי שאינך מעוניין להציג או להשתמש בהם על ידי צד שלישי. Helem's אינו אחראי לנתונים שאבדו או לשימוש לרעה במידע במחשבים המוחזרים מכל סיבה שהיא.

שירות אחריות

ההתחייבות של Helem בפני הרוכש המקורי כי כל חלק חומרה במערכת המחשבים, למעט אביזרים (צג תצוגה, מקלדת, עכבר, תוכנה, מערכת הפעלה, תיעוד ופריטים דומים) יהיה נקי מפגמים בעבודה ובחומרים לתקופת האחריות הכלולה. עם הרכישה מיום המסירה ללקוח. במהלך תקופת האחריות, Helem's יתקן או יחליף, על פי שיקול דעתה הבלעדי, את מערכת המחשבים הפגומים, עבור פגמים שצוינו על ידך, ללא תשלום לעבודה ו / או חלקים בהתאם לתקופת האחריות שלך. ייתכן שחלקים לא יהיו זהים אך יהיו חלקים שווים. Helem's יכסה את עלויות המשלוח הלוך ושוב ויחליף את החלקים / ים במהלך 60 הימים הראשונים לקבלת מערכת המחשבים שלך. לאחר 60 יום תחויב באחריות עלויות משלוח לחברת Helem ו- Helem יכסה משלוח חזרה חזרה אליך. התרופה להפרת אחריות זו מוגבלת להחלפה או תיקון בחלקים המובטחים להמשך תקופת האחריות. רכישות או שדרוגים נוספים לא יאריכו אחריות זו. לא נכלל מאחריות זו כל נזק שנגרם במהלך המשלוח (למעט המשלוח לקונה המקורי) וכל נזק שנגרם כתוצאה: השפעות, נוזלים, שריפה, שיטפון, רוח, רעידת אדמה, ברק או אסון דומה; שינויים לא מורשים, קבצים מצורפים או ציוד היקפי, שימוש לא תקין, סביבה, התקנה או אספקת חשמל; תחזוקה לא ראויה; כל שימוש לרעה אחר, שימוש לרעה או התנהגות אחרת. האחריות הבלעדית של Helem, במסגרת אחריות זו, בגין אי תיקון או החלפת מערכת החומרה לאחר מספר ניסיונות סביר מוגבלת להחלפה או, לפי שיקול דעתה הבלעדי של Helem, להחזר מחיר הרכישה המקורי. האמור לעיל מהווה את הסעד הבלעדי של הרוכש בגין הפרת אחריות. בשום פנים ואופן, האחריות של Helem לא תהיה אחראית לכל נזק אחר, לרבות אך לא מוגבל לתביעות מיוחדות, מקריות, תוצאתיות ודומות אחרות, בין אם הן מבוססות על הפרת חוזה, הפרת אחריות, רשלנות או אחריות קפדנית, או כל תיאוריות דומות אחרות. . נזקים שלא נכללו כוללים אך אינם מוגבלים ל: אובדן רווח, אובדן הכנסות, אובדן נתונים או תוכנה, אובדן שימוש במערכת החומרה, אובדן שימוש בציוד קשור, עלות תחליף או ציוד החלפה, "זמן השבתה" , זמן הקונה, פגיעה ברכוש וכל טענות צדדים שלישיים. למעט כפי שמצוין כאן במפורש, אופטי789mist אינו גורם שום הצהרות או התחייבות, בין אם במפורש או במשתמע, מכל סוג שהוא ביחס למוצרים הנמכרים על ידי Helem. למעט כפי שמצוין כאן במפורש, אופטי789mist. מגלה באופן מפורש את כל האחריות, המפורשת או המשתמעת, מכל סוג שהוא ביחס למוצרים הנמכרים באתר זה, לרבות אך לא מוגבלת לאף אחריות משתמעת לסחירות והתאמה למטרה מסוימת. בהתאם לתקופת האחריות המוגבלת, הכיסוי לעבודה וחלקים ישתנה. לפרטים נוספים אנא בקרו ב-עמוד פרטי האחריות.

נ. משלוחים סרודים

כל מוצר שיועבר ל- Helem ללקוח יחזור ל- Helem כמשלוח מסורב, הלקוח יחויב בתשלום. דמי הפעלה מחדש של 15% יחולו על מערכת המחשבים. כמו כן, לא יוחזרו דמי משלוח למשלוח החבילה ללקוח וקבלת החבילה מהלקוח.

שווי שוק שוטף

מכיוון שכל מערכת מחשבים מותאמת אישית לצרכי הלקוח, מתקשה להחזיר מערכות מחשב לקבלת החזר מלא. אם אתה נתקל בבעיות בחלקים פגומות במערכת המחשבים, נשמח להציע החזר מלא, בניכוי עלויות משלוח למחיר הרכישה של המחשב בשווי השוק הנוכחי שלו. לדוגמה, אם רכשת מערכת מ- Helem של מחיר במחיר של 1,500.00 $ לאחר זמן רב, אתה מבקש החזר מלא (ויש לך רכיב חומרה פגום מאומת כגון מקל זיכרון וכו ', הגורם לבעיות ביציבות / ביצועים בתוך 30 הימים הראשונים למסירה המקורית) אנו מציעים החזר מלא עבור החומרה לפי שווי השוק הנוכחי של המכירה. אם אותה מערכת זמינה כעת במחיר של 1,200.00 $, Helem תנפיק החזר כספי של 1,200.00 $ אשר יאפשר לך עדיין לרכוש מחשב באותה תצורה שהזמנת במקור במחיר 1,500.00 $. זה מגן על הלקוח ועל Helem מפני התאמות מחירים של יצרנים שאינם בשליטת Helem וגם מבקרת הלקוח. בסופו של דבר הלקוח עדיין יוכל לרכוש מחשב חדש עם אותם מפרטים מהרכישה המקורית.

עמ 'רכיבים ואביזרים מיוחדים

לקוחות מוזמנים לבקש מבית Helem לרכוש רכיבים או אביזרים שאנו בדרך כלל לא מציעים ומלאי ללקוחות לרכוש באתר האינטרנט שלנו. במקרה של ביטול הזמנה, לא ניתן להחזיר פריטים כאלה ל- Helem לקבלת החזר בשום פנים ואופן לאחר שהוזמנו, הם יוחזרו ללקוח על חשבון הלקוח. בנוסף, אם יתברר כי רכיבים או אביזרים מיוחדים שהוזמנו במיוחד פגומים במהלך הבדיקה אצל Helem או לאחר שהלקוח מקבל את המוצר הסופי, תהיה זו באחריות הלקוח, ולא של Helem להשיג שירות אחריות החלפה ישירות מהיצרן.

ש. לקוחות בינלאומיים

התנאים וההגבלות והאחריות חלים גם על מוצרי Helem המועברים לכל מקום מחוץ לארצות הברית, הלקוח אחראי לתשלום כל דמי הובלה שנגרמו למשלוח, יבוא / ייצוא, קבלת חלקי חילוף ועל סידור ותשלום עבור המשלוח של חלקים פגומים כלשהם בחזרה ל- Helem. כל הלקוחות הבינלאומיים אחראים לכל מכסי, מע"מ ומיסים וחיובים נלווים אחרים. מנהג יבוא כזה, חובה, מע"מ ומיסים וחיובים אחרים אינם ניתנים להחזרה ברגע שההזמנה נשלחה.